mis: installer/poldek pkgset.c

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 27 Cze 2001, 19:17:39 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> A może tak zrzucać do zewnętrznego pliku? A potem na listy i do poprawy. W
> ten sposób może się uda zależności trzymać w jakim-takim porządku...

Wystarczy że pluje na stdout/err, każdy kto chce sprawdzić
spójność zestawu danego pakietów może sobie na nim poldka odpalić.
Proponowałem to kloczkowi, nie chwyciło

Problem nie jest w dorabianiu nowych opcji wystarczy wykorzystać
to co jest - ale ktoś to musi robić

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)