adres portu tv pod FreeBSD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 5 Mar 2001, 12:42:05 CET

On Sun, Mar 04, 2001 at 12:38:42AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Rafał: czy możesz podać konkretne argumenty dlaczego _nie_ pisac w tym
> instalatora ? Naprawde by mi na czymś takim zależało.

Wiem, że to nie do mnie, ale co tam :>
Chodzi o to, że tvision jest samo w sobie spore, wymaga jeszcze libstc++,
które też najmniejsze nie jest. O ile w wypadku samego wucha to
przejdzie, to instalator powienien mieścić się na dyskietce :<

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

> I've hacked the Xaw3d library to give you a Win95 like
> interface and it is named Xaw95. You can replace your
> Xaw3d library.
Oh God, this is so disgusting!
	-- seen on c.o.l.development.apps, about the
          `Win95 look-alike`

FSF terrorist SEAL Team 6
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Cocaine
Kennedy terrorist Ft. Meade CIA cryptographic ammunition
Treasury cracking nuclear Honduras Qaddafi SEAL Team 6
World Trade Center jihad Rule Psix