takie cosik o PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Pon, 12 Mar 2001, 15:48:53 CET

Witam,

Wiem ze sprawa troszke offtopic ale dawno sie tak nie usmialem a ze rzecz
dotyczy PLD wiec pisze.
Zainstalowalem PLD-ka dla znajomego w pewnej firmie. Inna osoba robi stronke
WWW i oto sa jej komentarze na temat dystrybucji:

> przegladelem doglebnie ta dystrybucje PLD i oto co stwierdzielem:
> - ma ona domyslenie pootwierane bardzo duzo niepotrzebnych uslug
sieciowych
>     ( w tlumaczeniu : zapraszamy wszystkich hacerow na nasz serwer)
> - programem pocztowymjest postfix a nie sendmail -
>     sendmail jest o wiele lepszy i uzywany w 95 % na Linuxa
>     ( stad mogly by wyniknac problemy z programami korzystajacymi z poczty
>     np. system obslugi poczty przez WWW )
> - wiele programow korzysta z tego co inny program wysle np. na ekran
>     np. system badania czy ktorys z programow sie nie zawiesil
> [...]

wszelkie komentarze panowie wysylamy nie do mnie tylko do autora tejze
wypowiedzi: tomek w mroz.pl

pozdrawiam (takze Pana Tomka ktoremu wysylam kopie tego postu)
milley