Re: wuch - ściąganie plików :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 12 Mar 2001, 20:14:22 CET

[niedziela, 11 marzec 2001], Paweł Kołodziej napisał(a):

> :) jasne że nie.
>
> Tak przy okazji, to w uczciwym losowaniu, malekithowi przypadl zaszczytny
> obowiazek dostarczenia dzialającego lib'a rozwiązującego kwestie sciągnia
> plików...

hehe, mogę być betatesterem :)
co do czasu ściągania o którym rozmawialiśmy już jest wszystko OK. teraz
sprawdzenie pakietów nowych trwa nie więcej niż 2 minuty, dla mnie czas
naprawdę niezły :).

natomiast przeprowadziłem testy w sprawie broken pipe. i chyba potwierdziły
się moje przeiwdywaina. jeśli wybiorę pakiet i dam od razu run, to wszystko
pójdzie gładko. jeśli dam add deps, to szanse na to, że będzie ok spadają do
jakichś 25%, a jeśli pakiet wymagał czegoś dodatkowego (czyli jeszcze adding
dependecies dla innych) to pakiet się nie zainstaluje. widac ma znaczenie
tutaj prędkość mojego kompa - p133 :)

pozdrowienia i czekam na liba :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer