wuch

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 25 Mar 2001, 16:05:32 CEST

On Sun, 25 Mar 2001, Paweł Kołodziej wrote:
> na jak nowego ? przekompilowales wucha ?

Tego, który jest na ftp'ie.

Nie - nie prekompilowałem, bo jeżeli to jest konieczne to chyba trzeba
zmienić release i zrobić to z pakietem na ftp'ie, nie?

Przy okazji - nie można się dzisiaj połączyć wuchem (i wczoraj też) -
wypisuje, że nie może znaleźć źródła

* RPM base opened
* FTP error: can't get file
ftp://ftp.pld.org.pl////PLD-1.0/i586/PLD//inst/tocfile.md5 (Unknown or
unexpected error)
* FTP error: can't get file
ftp://ftp.pld.org.pl////PLD-1.0/i586/PLD//inst/tocfile.md5.gz (Unknown or
unexpected error)
* There is no way to open info file
///PLD-1.0/i586/PLD//inst/tocfile.md5.gz  !
* Can't open file tocfile.md5 (Nie ma takiego pliku ani katalogu)
* Can't get list of packages from source media

I jak jeszcze mogę pomarudzić, hehehe, to miło by było, żeby
install.stdout nie był w katalogu bierzącym, ale w jakimś konkretnym
_jednym_ miejscu. Jak się zdarza, że uruchamiam z innej lokacji to potem
te logi w najdziwniejszych miejscach po jakimś czasie znajduje.
Mogłyby one być znakowane nie tak jak jest teraz, że jeden jest dołączany
do poprzednich, ale 1plik==1sesja_instalacji i podpissana np. datą.
To by mocno uparządkowało całość.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
> A ja nie mam siostry :(
Hm... to już problem hardwarowy, my nie pomożemy ;]