Budowanie bootkietki

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 11 Maj 2001, 16:18:03 CEST

Cześć,

Dokończyłem nowy system budowania bootkietki.

cd bootdisk
cvs up bootdisk
make

i powinno zbudować, ale... trzeba mieć parę narzędzi.  Wymienione są w
bootdisk.spec (ten spec nie jest jeszcze używalny, ale zależności są
wpisane, można go użyć do sprawdzenia)

linux-BOOT.spec właśnie posłałem na buildery,
reszta pakietów -BOOT buduje się z normalnych speców
z --with-BOOT (potrzeba uClibc-BOOT i uClibc-devel-BOOT z uClibc.spec)

Opis nowego bootdisku jest w bootdisk/README
Polecam również lekturę bootdisk/batch-installer/README

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)