Pakiety BOOT w /test

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 31 Maj 2001, 19:34:19 CEST

On Thu, May 31, 2001 at 05:44:34PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> W ftp://ftp.pld.org.pl/test/i386/ leży sobie parę pakietów w wersji
> -BOOT potrzebnych do zbudowania nowej bootkietki.
> Pełna lista co należy zainstalować, znajduje się w bootdisk.spec
> (ten spec to atrapa tylko do wyliczania zależnośći, nie należy z niego budować)
>
> Po zainstalowaniu potrzebnych pakietów można spróbować zbudować bootkietkę:
>
> # cvs co bootdisk
> # cd bootdisk
> # make
>
> Powinna zbudować się fura pakietów .tar.gz oraz
> plik bootdisk_net_eth.img

Mi dziala. Z mala uwaga, syslinux trzeba zrobic samemu,
podbilem mu juz rel, ale nie wiem kiedy pojedzie na builery.

> Przypominam że budowanie przeprowadzać należy z konta użytkownika

Oops, nastepnym razem bede pamietal :)

> Po nagraniu image na dyskietkę można wystartować z niej maszynę

Tego nie sprawdzalem (jeszcze)

> Samo budowanie bootkietki zostało już mocno wytestowane przez serka,
> mimo to mogą wystąpić problemy. Jeśli ktoś będzie próbował, proszę o
> info co i jak (nie) poszło.

Ok. Zaraz poprobuje jeszcze pakiety -BOOT.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-