Reiserfs

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 3 Lis 2001, 12:58:32 CET

On Fri, Nov 02, 2001 at 04:14:01PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Ale czy rc-scripts jest przystosowane do niesprawdzania rootfs ?
> I czy installer poprawnie generuje fstab dla reiserfsa  (chodzi mi o 6 pole
> w tym pliku) ?

Co do rc-scripts to nie wiem. fstab ma 0 0 dla wszystego innego niż
ext2... nie wiem czy to na pewno dobry pomysł, ale reszta supportowanych
filesystemów ma journal, więc chyba nie powinno być potrzeby
uruchamiania fsck?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-