Znowu o bootdisk_net.img z 2.4-experimental

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 22 Lis 2001, 13:32:51 CET

On Thu, 22 Nov 2001, Michal Moskal wrote:

> Bo ono jest automagicznie dodawane. Żeby je wyłączyć musisz ustawić
> boot_loader na lilo albo none. Tylko że wtedy by wypadało rc-boot wywalić
> automagicznie (bo lilo jest dodawane), chociaż w sumie to nie jest
> konieczne. Tak czy siak rc-boot do poprawki jak nie rozumie /dev/md :)

Pełny sukces (no prawie) PLD na /dev/md się zinstalowało.
Vi /etc/instaler.conf pomogło zakomentowanie linii w sekcji 'boot-loader'
Tylko co nieco jest mylący wpisw  sekcji boot loader:
- none (or empty) - don't install bootloader

Dało to efekt: Buggy pakages set: none    ;)

Napisałem 'prawie' bo geninitrd dla kernela-2.4 nie wsadził mi to
initrd jbd.o (system instalowałem na 'ext3'). Przy okazji to tak
ma być że 'ext3' 'robi' mke2fs ???? Czy to tylko taka 'zaślepka'?
pzdr
Stacho Pal