poldek: --update przy okazji

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 1 Paź 2001, 17:34:33 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Zrobione
> jw
> jw

Fajnie!

> Posiedziałem nad tymi zwisami i z curlem z FTPa mam to zwisanie prawie
> powtarzalne, Średnio co piątą próbę (poldek --update) zwisa w oczekiwaniu
> na "226 Transfer complete." z serwera:
>
> (gdb) bt
> #0  0x00353e2e in select () from /lib/libc.so.6
> #1  0x0025629c in __DTOR_END__ () from /usr/lib/libcurl.so.2
> #2  0x0023f6c9 in Curl_ftp_done (conn=0x8095220) at ftp.c:570
> #3  0x00245a4e in Curl_done (conn=0x8095220) at url.c:2341
>

> Natomiast z curlem przekompilowanym samodzielnie (z debug info),
> tylko raz udało mi się go powiesić. Dziwne to.

> [...]

Nie wiem czy to może mieć związek, ale nasz parted kompilowany na PLD
jest zwalony (ta sama wersja kompilowana pod mdk działa dobrze),
wywala invalid argument przy lseek na dużych dyskach. Malekith podejrzewa
"kompilator i coś z konwersją long long". To tylko luźne przypuszczenie, ale
może jakiś trop.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)