PLD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 10 Paź 2001, 17:41:09 CEST

On Wed, Oct 10, 2001 at 05:28:53PM +0200, Onet wrote:
> To znowu ja
>     No niestety problem się powtarza w momencie ładowania modułu CD, a
> zaktualizowałem pliki. Nie wiem może coś źle robię. Opiszę może co robię:
> jak się załaduje z dysku to po boot: daję PLD. Później wpisuję setup i
> wybieram ręczne ustawianie partycji. No i się wiesza.

Jestes pewny, że wiesza się na wkładaniu modułu? ide-cd.o? czy ide-mod.o?
Co dokladnie pisze?

> A propos kiedy ja mam
> dać use_existing. Czy muszę to wpisać jako parametr czy to już później
> będzie podczas instalacji.

Potem, w trakcie tworzenia konfiguracji, dest_devices_actions=use_existing.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-