Port instalatora na alphę

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 11 Paź 2001, 14:11:33 CEST

On Thu, Oct 11, 2001 at 11:32:43AM +0200, Tomasz Orzechowski wrote:
> Witam.
> 	Ostatnio poruszono na grupach temat portowania instalatora na
> inne architektury. W tej chwili mam dostęp do 2 komputerów z procesorami
> alpha: na jednym (silniejszym) jest już PLD (migracja z RH), drugi czeka
> na wywalenie NetBSD czyli jest potencjalnym poligonem do testów.
>
> Pytanie: od czego zacząć? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia w co ręce
> włożyć. Oglądałem to, co jest w repo i na tym na razie się skończyło.
> Czy mógłby ktoś w kilku punktach przygotować procedurę portowania
> [...]

Mam w planach port na sparca, a to iff dadzą mi maszynke. Na ile możesz
wyłączyć tę puszkę? dzień, tydzień, miesiąc? Ogólnie, to należy
skomplikować wszystkie pakiety *BOOT*. To można robić w normalnym środowisku.
Potem trzeba przejrzećskrypty pod kątem x86 specific i wywalić/zmienić
(najlepiej w formie if [ $arch = axp ] ; then ... elif ... else exit 1 fi).
W końcu trzeba zrobić bootdisk (milo?)

Jeśli masz wystarczająco czasu i dobrych chęci, pomogę :)
w miarę swoich skromnych możliwości.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-