Instalacja PLD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 15 Paź 2001, 10:26:41 CEST

On Sun, Oct 14, 2001 at 01:02:58AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> "focus" <ffocuss w o2.pl> writes:
>
> pld-installer jest do tego miejscem bardziej odpowiednim (malekith
> może coś wymyśli)

Zaraz zrobię bootdiski z nowym lepszym kernelem. (i kilkoma innymi poprawkami).
Spróbuj sciągnąć bootdisk_ide.img (ale zobacz najpierw w bootdisk_ide.txt
czy data jest dzisiejsza, i.e. to już nowa wersja) i spróbuj z niej
instalować. Jeśli się nie powiedzie, pozostaje Ci instalować z sieci,
albo ściągnąć nowe iso (na nie też trzeba poczekać, pewnie dłużej).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-