poldek|curl: zwis

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 16 Paź 2001, 16:57:24 CEST

poniedziałek 15/10/2001 18:10:42, Michal Moskal:

> Spróbuje... nie wiem... sigh.

Wstawiłem niedawno pułapki na culrowe bugi i rzeczywiście się łapie:
 cURL bug detected: current size 657353, total size 99759

Jeżeli masz ochotę pobaw się vfile/ttest.c -- wystarczy dać tam do
ściągnięcia całość z ftpa i po kilkdziesięciu pakietach dostaniesz
"cURL bug detected". Aha, ta przerośnięta funkcja (równo 1000 linijek)
to _ftp().

Tak w ogóle to może znajdę czas i zastosuję libfxp (jest na
freshmicie) zamiast curla, prosta i stosunkowo mała, tyle że wymaga
trochę przeróbek.