iso image from 15 Oct 2001

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 29 Paź 2001, 17:14:58 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 05:11:39PM +0100, Jaroslaw Wencel wrote:

> moze przejde na polski...
>
> problem pojawia sie przy zbootowaniu z plyty, w momencie kiedy powinno byc
> widac u dolu ekranu 'boot:' pojawia sie cos w rodzaju
> 'boot:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:'
> jak przytrzymam przez moment backspace to nawet moge cos wpisac(bo bez
> robienia zupelnie niczego zadne literki sie tam nie pojawiaja, choc
> klawisze funkcyjne do przelaczania  ekranow dzialaja bez zarzutu)
> tyle, ze objawia sie to czyms w rodzaju mega przyspieszonej autorepetycji
> na moje oko loader nie chce przyjac do wiadomosci kodu zwolnienia
> [...]

A po prostu [Enter] po boot:t:t:t... ?

Mialem cos podobnego jak probowalem odpalac w bochs -- nie przyjmowal
w ogole klawiatury, z wyj F*, ktore dzialaly jak nalezy... i Enter
dzialal, ale jako miage mial cale stado spacji... ale zwalilem
to na bochs...

ps: cc pld-installer to chyba jednak lepszy pomysl...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-