poldek: vfjuggle bez głosu

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 17:08:11 CEST

On Fri, Sep 07, 2001 at 03:23:45PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> środa 05/09/2001 23:20:40, Rafał Kleger-Rudomin:
>
> Hem, do czyszczenia ekranu to jest "$ tput clear".

To nie jest do czyszczenia ekranu. Chodzi o to, że jak
się debuguje skrypty co używaja dml'a, to jak one coś pisza
na ekran to dml się potem na tym drukuje i nie można tego
już zobaczyć. A on robi tyle tych linii, żeby można je sobie
było zobaczyć za pomocą Shift+PgUp.

> IMHO jeżeli całość wołana jest ze skryptu/programu to jednak
> może się to przydać. Oczywiście można dołożyć opcję exec-woprefix,
> ale czy nie lepiej poprawić dmla?

Ja to moge zmienić, jeśli jest taka potrzeba.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-