po instalacji...

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Nie, 9 Wrz 2001, 15:49:05 CEST

On Sat, Sep 08, 2001 at 05:24:47PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Eee, instalacja była z sieci a nie z floppy :)
> Ale niech będzie - w domyślnym /etc/fstab dodałem
> /mnt/floppy /dev/fd0 vfat noauto 0 0

Można jeszcze /mnt/cdrom (z /dev/cdrom, automagiczną detekcję CDROM i
zrobienie linku można by zrobić, nawet przy instalacji po sieci, jeśli
ide-mod jest załadowany, nie zaszkodzi). BTW czy /mnt/{cdrom,floppy}
są tworzone przez jakiś pakiet?

> Instalator potrafi, natomiast znowu jest jakiś
> problem z partedem (w dodatku nie zwrócił nonzero status).
> Może malekith będzie coś wiedział, ostatnio łatał parteda...

A który parted jest na ftp? (chodzi mi o parted-pkg). Ma być najnowszy,
poprawiałem właśnie ten błąd. Chodziło o bug w GCC - inaczej się
zachowują jakieś konwersje long long <-> int jeśli jest lub nie ma -O2.

> Ustaw.

wroclaw.irc.pl ustawiłem z powodów czysto egoistycznych, bo mam do niego
1-2ms :)

--
Michal 'malekith' Moskal <malekith(at)pld.org.pl>