mis: installer/poldek conf.c main.c pkg.c pkg.h pkgset-order.c pkgset.c pkgset.h split.c split.h

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 12 Wrz 2001, 18:24:26 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Moment, jeszcze to w zasadzie nie przetestowane, może miałbyś chęć potestować?

+ Kolejność pakietów już działa ok - tylko jedno przełożenie płyty.

- Nadal nie poprawiony jest błąd z wyjściem vfjuggle - bez -v nic nie widać,
  ale przynajmniej Enter przyjęło ;)

+ Zrobiłem mv ~root/.poldekrc /etc/poldek.conf i działa.

- Zaciąganie indeksów przy dwóch source: chyba jednak działa, to
  po prostu łączę sie przycina, jeszcze to obadam.

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)