instalacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 22:56:10 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> czwartek 13/09/2001 13:29:26, Rafał Kleger-Rudomin:
>
> Fakt, że maszyna była wyposażona raczej standardowo, niemniej
> instalacja jest b. fajna - "wstukaj co musisz i jedziesz".
> IMHO przydałaby się jakaś impreza premierowa :-)

Impreza premierowa ma być w Wawie w przyszły weekend na zjeździe.

> Mały bug: domena nie jest wpisywana po "domain" w resolv.conf.

Ajajaj, już po wysłaniu maila że SOA#1 spawdziłem dokładnie i rzeczywiście,
jak się zmieni domyślny konfig to nie działa. Takich bykuów było jeszcze
parę, wyeliminowane.

Acha, do malekitha: jak się wpisuje hasło w ui-conf (dml)
to ciągle widać jeden 'X'

> Jeszcze jedna rzecz by się IMO przydała: możliwość podania URLa
> z własnym zestawem pakietów, czyli argumentu opcji --pkgset dla poldka.

Nie do końca rozumiem?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)