poldek: próba --upgrade-dist

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 14 Wrz 2001, 21:09:43 CEST

On Fri, Sep 14, 2001 at 07:26:08PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Acha to rozumiem wynik zabaw naszych kolegów (pewnie pam-pam_pwdb gdzieś
> zniknął z ftepa)
I dobrze, bo nie jest już on w PLD używany. Tylko nie wiem jak by to
miało być zaznaczane, że dany pakiet jest już "obsoleted". Niektórzy mogą
go jeszcze mieć gdzieś w konfiguracji używany. Chyba to co napisał
poldek jest najlepszym komunikatem w tym przypadku. Ale może ktoś zna
jakieś eleganckie rozwiązanie (ale bez dalszego wspierania pam_pwdb)?

Pozdrowienia,
        Jacek