raid...

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 15 Wrz 2001, 02:09:36 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Czyli dodanie i-nodów nie rozwiązało sprawy jeszcze (na ram-dysku jest
> zużyte 63% miejsca) - można spróbować trochę jeszcze dodać inodów, ale...
> IMHO wywali się jeszcze dalej.
> Może lepiej jest założyć, że tyle aż nie jest początkowo potrzebne
> (ograniczona funkcjonalność) i zmniejszyć ilość robionych inodów?

Hmm, może udałoby się zakładać urządzenia w momencie jak są potrzebne?

> 1. Jezeli wykrywa arch (a na to wyglada) to dlaczego jest i386??

uname -a

> 2. Ciagle brakuje mozliwosci wybrania kontrolera raid (np.mylex) - niewazne, ze nie jest to potrzebne - i po tym odpowiedni automatyczny dysk w dest-devices

Sprawa leży w TODO

> 3. Nie wykrywa 2 kontrolerow. (ale to juz wish-list :))

Hmm, powinien.
Czy ten drugi jest też PCI?
Jeśli tak to trzeba "ściągnąć" jego numerki z szyny i dodać do bazy.

Chociaż zaraz, to są kontrolery hwraid? Napisz coś więcej o sprzęcie.

> 4. Ładowanie ustawień z dyskietki - nie ma tlumaczenia :))

ee tam :) trzeba tylko dopisać

> 5. Jezeli wpisze tylko 1 pozycje w dest_devices to powinno mi sie zmienic w ustawieniach partycji na ta wpisana - jak jest wiecej dyskow wpisanych to juz nie, bo raczej nie wiadomo jak...

Dopisałem do todo, ale się zastanawiam czy tak powinno być.
Możesz się za chwilę rozmyślić i dopisac drugi dysk i będzie granda
jak się okaże że installer coś Ci po cichu pozmieniał. No chyba
żeby dać okienko z pytaniem czy chcesz...

> 6. Dlaczego reiser zniknal??????

???? przeca jest

> 7. Dlaczego cron nie jest default zaznaczony? Moze anacron defaultowo chociaz..

dorzuć, batch-installer/installer.pkgs

> 8. Zapisywanie ustawien na dyskietke nie dziala - pojawia sie czarny ekran, "9" na dole za moment komunikat:
> tar: Removing leading '/' from member names

U mnie wygląda to tak samo a działa. Zobacz czy jest na dyskietce
(ona jest dosowa) plik config.tgz
A na przyszłość dodałem komunikat o pomyślnym zapisaniu :)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)