poldek: więcej informacji przy ściąganiu?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 22:49:52 CEST

Dnia Mon, Sep 17, 2001 at 01:23:42PM +0200, Tomasz Witek napisał(a):

> Probowalem to w zeszlym tygodniu poruszyc, ale jakos nie wyszlo.
> To jest blad w sammym PLD (biblioteki odpowiadajace na polacznia
> tcp i inne takie). Przynajmniej tak mi sie wydaje.
> Ten sam problem jest przy wuchu.
> Czasami sciagnie wszystkie tocfile, a czasami po jednym sie wiesza.
> Dzis robilem upgrade wuchem i zawiesil sie tylko 3 razy.
> Zmiana kernela nic nie daje. Ale instalacja wucha na RH i
> nie ma tego problemu.
> Nie ma tego problemu jak sie uzywa wucha z RH np.

naprawde na RH to dziala ? ktora tam jest wersja curl'a ? Z moich
eksperymentow wynika, ze nasz curl ma problem z zapisaywaniem do pliku.
Caly plik jest pobiearny, a nastepnie jesli ma go wyploc na stdout to
wszystko jest ok, a jak do pliku to raz na jakis czas zapisuje tylko
fragment i stoi (a w logach serwera jest napsiane ze wyslal caly plik i
zamknol polaczenie)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl