poldek: upgrade który zawsze wychodzi

Paweł Gajda mis w expert.wroc.pl
Pią, 21 Wrz 2001, 11:00:09 CEST

czwartek 20/09/2001 17:52:26, Rafał Kleger-Rudomin:

> Czołem!
>
> Ostatnio próbowałem zrobić generalny upgrade poldkiem i odmówił
> współpracy (pisałem o tym).
>
> Czy istnieje jakaś kombinacja któśa gwarantuje że upgrade _zawsze_
> zostanie dokonany, choćby wiązało się to np. z odinstalowaniem czegoś?

Jestem w trakcie przepisywania kodu robiącego instalację/upgrade tak
żeby mogło to być wykonywane stopniowo, jak najmniejszymi grupami
pakietów, a nie jak teraz wszystkimi naraz. Wtedy niepowodzenie
upgradu jednej części nie wpłynie na kolejne, co pozwoli na robienie
upgradów które "prawie zawsze częściowo przynajmniej wychodzą".