pldbug

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 29 Wrz 2001, 20:07:31 CEST

Zrobiłem mały skrypcik do wysyłania bugreportów. Zamieściłem go w cvs'ie.

Nie jest to może cudo, ale działa.
Ma pewne niedociągnięcia i pewne rzeczy są niedorobione. Ba, nawet na
podane tam adresy nic chyba nie dojdzie :)))
Wydaje mi się jednak, że jest to niezły początek.

Co bym chciał jeszcze?
W jakiś sposób należałoby z instalatora do środowiska przekazywać:
Version: $RELEASE
Release Status: $RELSTATUS
$DOMAIN

Teraz są domyślne wartości, ale to nie jest to.

Przydatne może było wyciągnięcie /proc innych danych, które można
powciskać w mail'a (to co tam jest jest przykładem z glibc'a bodajże)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...