poldek i cdrom

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 18:37:28 CEST

środa 03/04/2002 18:07:41, Jacek Konieczny:

> A co z opcjami które użytkownik sobie w /etc/poldek.conf i w ~/.poldekrc
> ustawił? Są olewane, czy dołączane do tego co w /mnt/cdrom/.poldekrc
> siedzi?

Olewane. Hem, jakieś --srconf=/mnt/cdrom/.poldekrc
które brałoby źródła z /mnt/cdrom/.poldekrc, a resztę z ~/.poldekrc
średnio mi się podoba. W sumie wystarczy:

egrep '^(source|prefix)' /mnt/cdrom/.poldekrc >> ~/.poldekrc

> No i IMHO przydałby się jakiś prostrzy sposób korzystania
> z cdromu. Jakaś pojednycza flaga, która powodowałaby załadowanie
> właściwych konfigów.

Te konfigi są robione przez geniso-poldek, i są specyficzne
dla PLD, więc IMO najprościej jest wrzucić
http://cvs.pld.org.pl/installer/poldek/cdpoldek.sh na pierwszego
cedeka; o właśnie można od razu tam dorzucić:

cp ~/poldekrc ~/tmp/poldekrc
egrep '^(source|prefix)' /mnt/cdrom/.poldekrc >> ~/tmp/poldekrc

$ poldek --conf=$HOME/tmp/poldekrc

Ktoś ma ochotę to zrobić? Nie używam płytek z PLD więc mam taką sobie
motywację.