poldek a instalacja kernela

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 08:45:53 CEST

Witam,

[root w nixon root]# poldek -i kernel
3731 packages read
mark kernel-2.2.20-18
error: kernel: multiple instances installed, give up

Czy mimo tego ze mam juz dwa kernele poldek nie moglby instalowac nowego kernela ?

Zawsze mam instalniete dwie wersje kernela ot tak na wszelki
przypadek jakby ta nowa wlasnie zainstalowana nie bardzo sie chciala
uruchomic wiec sila rzeczy mam multiple instances.

Czy mozna jakos obejsc ten error a jesli nie to czy nie mozna by
zrobic zeby sie go obejsc dalo ?

apt pozwala instalnac kolejny kernel
wiec jest to ostatnia rzecz jakiej potrzebuje zeby
zastapic apta poldekim na produkcyjnej maszynie a nie tylko na
testowej

--
pozdrawiam,
milley