poldek a instalacja kernela

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 16:28:30 CEST

Witam,

W odpowiedzi na list z dnia 9 kwietnia 2002 (16:25:22):

PAG> Chyba nie załapałem. Czy czasem nie masz 2 kernel-2.2.20-18 w bazie?
PAG> Generealnie to skanowana jest baza zainstalowanych pakietów i jeżeli
PAG> dany pakiet jest w "hold" to wypisywany jest o tym komunikat.

Mam instalniete
kernel-2.2.20-11
kernel-2.2.20-14
kernel-2.2.20-18
(taka moja uroda ze trzymam po kilka kerneli hehehe)

no i poldek usilnie mi pisze znajdujac wersje < 2.2.20-18 o holdzie, a
moim zdaniemm nie powinien jesli mam juz instalniete 2.2.20-18 (czyt.
to ktore jest aktualne na ftp)

mam nadzieje ze teraz wiecej z tego rozumiesz ;)

--
pozdrawiam,
milley

mailto:milley w mahle.pl