[poldek] - bug in url handling

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Sob, 6 Kwi 2002, 16:13:39 CEST

sobota 06/04/2002 12:56:04, Michal Moskal:

> .3 już wypuszczone? Jak tak to zaraz wpadnie do 2.2-experimental.
> A jak nie to ten zrzut tam dam :)

Ten dostaje SIGSEV... Weź dzisiejszy:

http://team.pld.org.pl/~mis/poldek/download/snapshots/poldek-cvs20020406.tar.gz

Poniosło mnie i dopisałem klienta HTTP; nie jest wytestowany więc
na bootdisku pozostań raczej przy snarfie. W ogóle to jak się jeszcze
da to ze względu na PLD-1.0 pozostałbym na Twoim miejscu przy poldku 0.16
jeszcze czas jakiś (trochę przesadziłem z tą jedną wielką dziurą).

> No tak, ale i tak bym musiał te NEWS przeczytać :) (zamierzam to robić
> od teraz... :)

No tak :-)