poldek i opcja ask

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 12:05:22 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Dariusz Włodarczyk wrote:
> Tyle ze te grupy mozna sobie w configu wylaczyc i pyta wtedy o
> wszystko na raz - dla mnie to rozbicie na grupy jest nawet ok wiec
> sobie nie wylaczylem ;)
>
> polecam poldek.conf
>
> # install packages in small groups instead of doing all-or-nothing
> # installation; default "yes"
> particle_install = no

Ale ja nie chcę po to, żeby mnie pytał _raz_ wyłączać sobie instalowania
grupami. To nie o to tu chodzi.

Ta opcja jest szczególnie przydatna na słaych systemach, gdzie sprawdzenie
zależności trwa długo, bo jest mało pamięci. A robienie jeszcze --test
przed instalacją to już naprawdę strata duuuużej ilości czasu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...