Jak poległem na instalacji ;-)

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 16:52:12 CEST

Hejka!

Muszę zrobić dość starego kompa - Acer, model jakiś tam 900. Sieciówka 3COM
obsługiwana przez sterownik 3c59x, SCSI na Adaptec 7870 czy jakoś podobnie
;], dysk seagate 1gb, 8 mb ramu.

Wiem, że zbyt oględnie o tym sprzęcie, no ale nie powinno mieć to znaczenia.

Próba I:

Zrobiłem dyskietkę bootdisk-net.img. Sieciówkę wykrył. Adres z DHCP wziął,
zaczął ściągać z ftp rzeczy do instalatora. Niestety zainstalował tylko
scsi-mod i już. Więcej nie chciał, w związku z tym instalacja nie poszła, bo
/dev/sda to dla niego czarna magia

Próba II:

bootdisk-scsi.img + addons1. instalacja po sieci. podczas ładowania modułu
dla adapteca (aic7xxx) informacja na konsoli - Killed. Próba ręcznego
załadowania powodzi się, ale w lsmod wisi jako not initialized, chociaż w
dmesg wyraźnie napisane, że wykryty.

Próba III:

bootdisk-scsi.img + adoons2. instalacja z cdromu ide. podobny problem z
inicjalizajcą adapteca

Próba IV:

dyskietka DOSowa + autoboot.bat. praktycznie nic nie mogę zrobić, bo marudzi
mi, że /dest not mounted... a jak mam go zamonotwać jak nie mam modułów
SCSI.

Ogólnie porażka. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Pod Windowsem ten adaptec
chodzi. Poza tym dlaczego są takie problemy z instalatorem? nowiutkie
dyskietki z ftp...

Jedyne co mi zostało do spróbowania za tydzień to wsadzenie gotowego HDD na
IDE z zainstalowanym PLD. Chyba, że też polegnę ;[

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter