poldek: instalatorowy cuś mi ssie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 19:14:57 CEST

Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> writes:

> http://team.pld.org.pl/~mis/poldek/download/poldek-0.17.2-1.static.i386.rpm

$ rpm -U poldek-0.17.2-1.static.i386.rpm
cannot open Packages index using db3 - Permission denied (13)

--> The rpm database cannot be opened in db3 format.
    If you have just upgraded the rpm package you need to convert
    your database to db3 format by running "rpm --rebuilddb" as root.
error: cannot open Packages database in /var/lib/rpm

> Nie bardzo, jak pewnie wiesz, pakiety nie są wywalane
> w takich przypadkach automatycznie.

No właśnie nie wiedziałem. A jak jestem zainteresowany żeby mi poldek updatnął
co chcę to nie ma takiej możliwości? Nie interesuje mnie że musi przy okazji
pół systemu wywalić...

> Wygląda na poldekowy błąd, możesz podesłać mi wynik:
>
> $ poldek -uvvvv poldek

Duży jest, patrz tu:
http://team.pld.org.pl/~klakier/log

> Którego ten cudak ma RPMa?

$ rpm -q rpm
rpm-4.0-26mdk

Zdrówko,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)