PLD 1.0 beta 2 (fwd)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 5 Sie 2002, 12:43:01 CEST

>From: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
>
>Główne zadanie tej wersji to nieco lepsze wytestowaniw zmian jakie
>pojawiły się tuż po beta 1, a jakie spreparował Michał w instalatorze.

Witam!
Obecny instalator (31.07.02) dokłada n+1 partycję i trzeba 'ręcznie'
/etc/installer.conf edytować. U mnie ta partycja 'pokazała się'
po przejściu przez 'wizarda' i miałem: /dev/hda1 na '/', /dev/hda2
na 'swap' i trzecia na /dev/hda. W standartowym UI była niewidoczna.

http://lists.pld.org.pl/