bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 5 Sie 2002, 17:24:02 CEST

On Mon, 5 Aug 2002, Michal Moskal wrote:
> W związku z tym zaraz zrobię nowy bootdisk.

Nie wiem czy to jest nowy bootdisk - przed godziną ściągnąłem z 2.2
experimental.
Muszę przyznać, żę wiele się zmieniło od czasu jak ostatnio widziałem
instalator. Na plus :) Można przelecieć w zasadzie klepiąc dalej, dalej :)
Ale... nie byłbym sobą jakbym nie ponarzekał ;)
- zestawy pakietów są całkowicie nieadekwatne do stanu rzeczywistego na
ftp-ie albo indeksy są skrajnie rozjechane (w co mi się nie chce tak
bardzo wierzyć). kde* nie da się wogóle zainstalować. To samo nfs
- po każdym podejściu do instalacji robił mi od nowa partycje (na dysku
80G to troooooszkę trwaaaaaaaa....). Przy kolejnym podejściu powinien
przynajmniej zapytać... Bardzo wkurzająca cecha.
- nie można stworzyć partycji windzianych. szkoda.
- nie da się operować na ntfs-ie.
- przydałaby się możliwość użycia partimage z poziomu instalatora. to
byłby fajny ficzer :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...