bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 6 Sie 2002, 11:37:13 CEST

On Mon, Aug 05, 2002 at 05:46:48PM +0200, Blues wrote:

> I jeszcze jedna :)
> Instalacja poszła źle - pojawia się okienko, że powinienem nacisnąć
> cofnij. Ok. Następne okienko krok 20 [run] z zaznaczonym przyciskiem
> [Dalej >> ] ... odruchowo się go często naciśnie... tak jak ja...
> Powinno być w tej sytuacji cofnij...

Hmm... tylko w tym kroku czy też w kilku następnych. Może tak zrobić,
że po nieudanej instalcji w tym kroku będzie cofnij, i ogólnie jeśli się
do kroku przyszło z cofnij to cofnij.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h