poldek w basic

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 14 Sie 2002, 12:28:40 CEST

On Mon, Aug 12, 2002 at 06:43:21PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> malekith, plizzzzz - dodaj poldka do basic. Bez tego jest kaplica
> bo nie ma żadnego klienta http/ftp którym można by sobie było coś
> dociągnąć.
>
> Mając innego kompa z inetem można sprawdzać sobie nazwy i ścieżki
> na ftpie, a potem jechać rpm -Uvh ftp:// ale trzeba mieć
> tego drugiego kompa.
>
> Inna sprawa, że ów basic to afaik coś w okolicy 90MB, a nie 50MB
> jak podaje instalator.

nie basic a base. To są dwie różne rzeczy. 50MB było jak ostatnio
sprawdzałem *z* exclude_docs i install_lang pl:pl_PL.

Co do poldeka, uginam się pod nieustającą presją :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h