Insalacja z nietypowego CD SCSI

Jacek Osiecki pingwinus w poczta.fm
Śro, 28 Sie 2002, 10:26:35 CEST

Witam!

Czy da się już PLD instalować z CD innego niż IDE?
Niestety, w przypadku gdy np. chciałem instalować z CD podłączonego do
tekrama DC-395U.

Próba instalacji na obrazach ISO z bodajże 4. sierpnia spaliła na panewce.

Wybrałem jako źródło /dev/scd1, wybrałem device driver "Tekram 395U/UW"
i... zobaczyłem piękny komunikat, mówiący o tym że instalator nie może
znaleźć scsi-low-mod.tar.gz w ścieżce /src/blablablaba - czyli, krótko
mówiąc, oczekiwał że znajdzie tenże moduł na... CDromie :-|

Co w takim razie? Czy instalacja PLD bezwzględnie wymaga CDROM-u ATAPI?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl