Insalacja z nietypowego CD SCSI

Jacek Osiecki pingwinus w poczta.fm
Pią, 30 Sie 2002, 15:05:48 CEST

On Fri, 30 Aug 2002, Michal Moskal wrote:

> To *powinno* działać, powinien poprosić o dyskietkę addons-ileśtam.
> Spróbuj zbadać o co może chodzić.

Nie bardzo mam co badać: w ogóle nie następuje jakiekolwiek pytanie, po
prostu instalator zgłasza błąd że nie znaleziono scsi-low-mod.tar.gz (czy
jak mu tam) w ścieżce /src/(...)

Nowych iso nie będę ściągał - mordowanie łącza przez 5 dni by sprawdzić że
coś nie działa, raczej mi się nie uśmiecha :-(((

A czy ktoś podrzuci opis jak choćby RĘCZNIE to zrobić? Bo naprawdę chcę
zaistalować to PLD a nie mam jak :-(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki