Inne bootdisk_*.img

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 6 Lut 2002, 17:54:54 CET

On Wed, 6 Feb 2002, Michal Moskal wrote:

> bardzo dziwne. możesz pokazać /etc/installer-rc ?

Już ich nie mam, ale ta informacja pozwoliła mi zainstalowć
PLD ze 'starej' bootkietki. Dzięki! :)

> obrazki z installer/ czy images/ ?

Instaler wczoraj już nie było, z images/

> tak czy siak zrobiłem od nowa wszystkei obrazki i posłałem na server.

I teraz wszystkie 'obrazki' (images/ images/2.2-ex* /images/2.4-ex*)
mają baaaardzo 'prymitywną' wybieraczkę pakietów. Dlatego użyłem
poprzedniej wersji edytując /etc/installer-rc. ;)
pzdr
Stacho Pal