/current

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 7 Lut 2002, 15:03:44 CET

--->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> Stosuj makra :)
> Dorobi się więcej linków i będzie pasowało.
>
> Na www.pld.net.pl jest ankieta i ze wstępnych wyników wynika, że ludzie
> chcą świeżego softu.  Ludzie chcą "nesta".

Nie rozumiem yej wypowiedzi, tak jak w wiekszości nie rozumiałem
Twych poprzednich listów. Przykro mi, żadnego ze zdań nie czaję.

1. Gdzie te makra mam stosować? Z czym je połączyć?
2. Gdzie się dorobi te linki?
3. Co ma piernik do wiatraka (ankieta do dokumentacji)?

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org