[idea]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 22 Lut 2002, 12:20:15 CET

właśnie mam do uruchomienia dość nietypową maszynkę,
i pomyślałem sobie, czy nie dałoby się rozszerzyć
obecnego instalatora o łatwą możliwość instalacji
ręcznej, z shella. np. brakuje mi komendy selmod
z prowizorki, albo czegoś podobnego, najlepiej
pobierającego moduły z lokalizacji wskazanej
w pliku honfiguracyjnym, żeby nie było trzeba za
każdym razem tego pisać (czy to ftp, czy nfs, czy cdrom).

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org