[idea]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 22 Lut 2002, 13:49:16 CET

On Fri, Feb 22, 2002 at 01:44:02PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Michal Moskal <malekith w pld.org.pl>:]

> a skad wziąć listing nazw tych modułów? [jeśli nie mam
> żadnego kompa poza instalowanym]

To już trudniejsze. Możnaby jakiś kawałek doców napisać na ten temat.
Na bootdisku jest jakieś install-howto, może tam? Tylko nie do końca
wiem co by ludzie mogli chcieć za moduły.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-