kontrolery RAID (i nie tylko) i instalator

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 24 Sty 2002, 15:47:47 CET

On Thu, Jan 24, 2002 at 02:50:19PM +0100, Michal Moskal wrote:
> On Thu, Jan 24, 2002 at 05:56:46AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]

Powiem szczerze, że nie widziałem instalatora, ale wydaje mi się,
że ogólne zasady powinny być takie, że instalujący w każdym momencie
powinien mieć wybór:
- czy robi coś ręcznie
- czy robi coś semi-automatycznie (wybiera opcje z listy)
- czy zdaje się na full automat (samo się robi)

To jest wybór, bo jak są tylko dwie opcje do wyboru to jest dylemat.

Powtórzę jeszcze raz, w każdym momencie może przejść z jednego typu
instalacji na inną.  Ale chyba mniej więcej tak jest lub niewiele
brakuje, żeby tak było.

WF