2.2-experimental

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 8 Sty 2002, 14:54:39 CET

Witam!
Właśnie potestowałem i uwagi. ;)
Dalej problem z czasem, po instalacji w timezone jest:
ZONE_INFO_AREA="Warsaw"
TIME_ZONE=""
Co skutkuje w komendzie (np) date *** UTC *
i zamiast 14-stej mamy 13-sta.
Mocno nie badałem, ale tylko przy:
ZONE_INFO_AREA="Europe"
TIME_ZONE="Warsaw"
Date daje ***** CET * i prawidłową godzinę.

Przy 'wybieraczce' pakietów 'miga' (niestety brak go w logu)
komunikat typu: unexceptet "(", podobnie gdy uruchomi się
instalację na ekranie widać komunikat: find source dir: not found
Nie odczułem jakiś konsekwencji tych komunikatów, bo instalacja
poszła do końca bez problemu, a pewnie na szybkich maszynach
(ja miałem P133Mhz) to ich nawet nie można zauważyć. ;)

pzdr
Stacho Pal