2.2-experimental

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 8 Sty 2002, 15:12:24 CET

On Tue, 8 Jan 2002, Michal Moskal wrote:

> napisz mi tylko jeszcze co miales ustawione w installer.sysconf
> jako timezone

Hmm, faktycznie pzrechodziłem pzrez menu: "Podstawowa pre-konfiguracja"
i tam jak się wejdzie jest "Europe/Warsaw", jak się przejdzie przez
to menu to zostaje tylko "Warsaw"

> Nie, dobrze, że o tym mówisz. Sprawdzę to.

Scroll Lock moim przyjacielem, dokładnie to przed wyświetleniem
ekranu z wyborem pakietów można zobaczyć coś takiego:
eval: 1: Syntax error: Unterminated quoted string
eval: 1: Syntax error: "(" unexpected
Druga linia powtarza się trzy razy
Drugiego komunikatu nie powtórze, szkoda mi instalacji.
pzdr
Stacho Pal