RAID?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 26 Lip 2002, 10:40:45 CEST

On Thu, Jul 25, 2002 at 05:19:35PM +0200, Blues wrote:

> Ja instalowałem kiedyś na hard-raid - Mylex.
> Wtedy na mnie jako króliku udało się to zrobić, więc ta część akurat
> powinna teraz też chodzić.

Powinna, ale ciężko mi to sprawdzić.

> A softowe? hmmm... powinno też dać się zrobić. okienko dialogowe byloby
> proste - jakie partycje, jaki raid i koniec. Malekith, co ty na to?

Jest w TODO, po ostatnich zmianach (dziś je commitne) jest prawie na
samej górze.

> hem. Przydałoby się.
> z proca wyciągnąć model grafiki -> z listy zobaczyć jaki to sterownik ->
> wpisać do XF86Config -> wybrać odpowiedni moduł do X i/lub
> kernel-video-drm (ale to chyba tylko w 2.4 jest wydzielone). Pozostają
> jeszcze odpowiednie wpisy w XF86Config, ale jego składnia nie jest za
> trudna. Wrzucić wystarczy szkielet i puste miejsca wypełnić (monitor
> tymczasowo można sobie darować).
> Malekith - zaglądałeś może do tej biblioteki detect, którą wrzuciłęm jakiś
> czas temu? Na tym opiera się instalator MDK... nie powinno być złe...

Zaglądałem. Ale raczej jest ona średnio ciekawa. Znaczy najciekawsze są
pliki .lst bo można z nich wyciągnąć wszystkie potrzebne informacje a
semgo detecta symulować shellem (tak ja detect-net-devices, listy miałem
chyba z kudzu, ale nie jestem pewien).

> oj, obsługuje.

> Marudzi.

What can I say: 2.2 suxx rocks. Kiedy ra-2.4-pack będzie gotowe do użytku?
Dałoby się wtedy zrobić katalog na ftp, w którym większość rzeczy byłaby
symlinkowana z ra/RPMS a te kilka z 2.4-pack.

> :)
> Powiedz mu, że ten graficzny lubi się wieszać ;)

Graficzny instalator *nie* znajduje się na mojej liście TODO :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h