RAID?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 26 Lip 2002, 11:50:13 CEST

On Fri, 26 Jul 2002, Michal Moskal wrote:
> Powinna, ale ciężko mi to sprawdzić.

To jest właśnie problem z tego typu sprzętem... Jak ktoś ma to robi
instalację tylko raz.
Przydałby się, żeby ktoś z developerów zaczął pracować w jakimś sklepie
komputerowym lub hurtowni :)

> Jest w TODO, po ostatnich zmianach (dziś je commitne) jest prawie na
> samej górze.

extra!

> Zaglądałem. Ale raczej jest ona średnio ciekawa.

Czyli nic rewelacyjnego nie stworzyli? :)

> Znaczy najciekawsze są pliki .lst bo można z nich wyciągnąć wszystkie
> potrzebne informacje

To jest w oddzielnym pakiecie - nie będę go już wrzucał - to są listy
wyciągnięte z tego.
Nie przepuściło mi z załącznikami, więc wystawiam je pod adresem:
http://piorun.ds.pg.gda.pl/~blues/SOURCES/

> a semgo detecta symulować shellem (tak ja detect-net-devices, listy
> miałem chyba z kudzu, ale nie jestem pewien).

W zasadzie to shellem będzie chyba znacznie mniejsze - fajnie

> What can I say: 2.2 suxx rocks.

eeee - na maszynie, która ma po prostu działać stabilnie i trochę rzeczy
obsługwać po prostu? Ja mam na 2 strategicznych maszynach 2.2 i naprawdę
nie narzekam. 2.2.21-1 dzimiego jest naprawdę świetne.

> Kiedy ra-2.4-pack będzie gotowe do użytku? Dałoby się wtedy zrobić
> katalog na ftp, w którym większość rzeczy byłaby symlinkowana z ra/RPMS
> a te kilka z 2.4-pack.

no - 2.4-pack cieciwa już chyba kończy. Powinno niedługo się pojawić :)

> Graficzny instalator *nie* znajduje się na mojej liście TODO :)

Ależ nikt nie twierdzi inaczej :)
graficzny instalator musi na jakiegoś innego amatora poczekać kiedy ten
będzie już tak dopieszczony, że... nikomu się przy nim nic nie będzie
chciało robić :]

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...