nowe bootkietki

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 26 Lip 2002, 13:21:28 CEST

W 2.[24]-experimental leżą przebudowane bootkietki. Weszło kilka fixów
(między innymi PCMCIA wreszcie powinna działać out of the pudełko, thnx
to Paweł Gajda :), oraz:

 - ui-bugreport -- automat do wysyłania bugreportów, nie dzwicie się
   kilku majlom z tytułem "installation failure on ..." na tej liście
   jeśli będzie ich za dużo zrobi się nową listę.

 - ui-mirror -- parsuje plik MIRRORS (moduł mirrortool)

Do instalacji po http używany jest poldek/vftp a nie snarf jak wcześniej.

Jeśli nie będzie problemów w poniedziałek przeniosę do /

Ogólnie TODO się trochę skróciło, ale mam w planach jeszcze je trochę
przyciąć.

Aha, jako, że PLD-1.0 ani widu ani słychu, branch PLD_1_0 jest znów
martwy, bootdiski są robione z HEAD.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h