installation failure on Jul 26 2002

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 29 Lip 2002, 13:03:29 CEST

On Mon, 29 Jul 2002, Michal Moskal wrote:
> /me właśnie zauważył, że jest kołek i że już coś takiego kiedyś
> napisałeś :) Początkowo też myślałem, żeby to zrobić na SMTP, ale byłby
> problemy. Jak próbowałem zrobić coś w rodzaju echo "EHLO ..."; echo ...
> chciałem zrobić Cc:, z mail.pld.org.pl raczej nie pozwala na rely...
> Więc zrobiłem z małym serwerkiem pośredniczącym.

aaa - zapomniałem o tym nawet :]

Pamiętam, że były problemy z różnymi mailerami. Każdy się inaczej
zachowywał i w efekcie skutek był mizerny.
Może wartoby skorzystać z czegoś takiego (może poobcinanego) jak mamy w
repo sendEmail ? Tylko, że to jest perlowe dziadostwo...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...