poldek i rpm

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 29 Lip 2002, 13:59:07 CEST

On Sat, Jul 27, 2002 at 11:27:47PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> apt robi to raczje po to żeby zmniejszyć rozmair bazy bo ta w trakcie
> wykonywanai kolejnych operacji ma tendencje do puchnięcia i pzrebudowanie
> powoduje wyciecie wszystkich dziur z bazy.

Przebudowanie bazy rpmowej podczas uaktualnienia paczki z rpmem odbywa
się właściwie przed upgradem rpma.
A robione jest aby baza była w miare "kompaktowa" (jak się mówi w M$
Access) i w razie awarii łatwiej dawała się naprawiać.

Oczywiście mam nadzieje że nic nie pokręciłem :-)

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/