poldek i download-only ...

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Śro, 6 Mar 2002, 08:22:02 CET

Witam,

W odpowiedzi na list z dnia 5 marca 2002 (23:13:23):

B> No cóż... jest to jeden z powodów dla którego cały czas używam apt'a.
B> Dodatkowo apt ma 2 opcje:
B> -s      - zgrubnie pokazuje jakie pakiety będą zmienione
B> -S      - szczegółowo pokazuje z jakiej wersji na jaką będzie zmiana.

No dla mnie starczyloby wiedziec na poczatek co wogole zostanie zmienione, chocby
po to aby lepiej wykorzystac --download-only, ktory jak rozumiem Pawla w
poldku ma szanse sie pojawic :-)))

Lista zmian, lookam czy nie ma tam np. httpd i jesli jest to przerywam
i daje --dowload-only itd... (wg tego co opisalem poprzednio).
Natomiast jesli nie ma nic, do czego musialbym (subiektywne odczucie) uzyc
--download-only to puszczam sobie dalej upgrade bez --download-only

--
pozdrawiam,
milley

mailto:milley w mahle.pl